معرفی جناب حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری

این وبلاگ به همت و اراده دوستان حاج آقا در دوران سخت دفاع مقدس و فتنه های پیاپی بعد از آن، ایجاد شده است

معرفی جناب حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری

این وبلاگ به همت و اراده دوستان حاج آقا در دوران سخت دفاع مقدس و فتنه های پیاپی بعد از آن، ایجاد شده است

کد خبر: ۲۷۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه کارگزاران خود را پدرخوانده اصلاحات می‌دانند گفت: اما برخی اصلاح‌طلبان همچون عارف طیف هاشمی را قبول ندارند و تمام حیات سیاسی خود را به روحانی گره نمی‌زنند.

صراط: مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه کارگزاران خود را پدرخوانده اصلاحات می‌دانند گفت: اما برخی اصلاح‌طلبان همچون عارف طیف هاشمی را قبول ندارند و تمام حیات سیاسی خود را به روحانی گره نمی‌زنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در مراسم روز دانشجو دانشگاه آزاد تبریز اظهار داشت: نظام اعتقادی سلطه مبتنی بر انسان محوری و اومانیسم است و دین را باعث خلق خشونت در جامعه می‌دانند و نظام اسلامی با این مولفه در تضاد است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: حاکمیت سیاسی نیز در نظام‌های سلطه لیبرال و سکولار است و این نیز با نظام اسلامی در تقابل و تضاد است و هیچ همگرایی ندارد.

وی تأکید کرد: اقتصاد در این نظام‌ها، کاپیتالیستی و براساس منافع فرد است و نظام اسلامی نیز در این مقوله در تضاد با این مولفه است.

حجت الاسلام ذوالنور تصریح کرد: استکبار جهانی امروز به صورت مدرن با ابزارهای خود، تهدیدهای نرم، عملیات روانی، اینترنت و شبکه‌های جهانی، سلطه‌گری و اعمال نفوذ می‌کند.

وی تأکیدکرد: یکی از راه‌های نفوذ دشمن، نفوذ به نخبگان یک جامعه است و یکی از این منابع دانشگاه‌ها هستند ولی دانشگاهیان ما القائات دشمن را ابطال کردند و ثابت کردند می‌توانند مرزهای علم را بشکنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به مشکل اقتصادی در کشور افزود: علم باید باصنعت گره بخورد و به بخش خصوصی بیشتر اعتماد و میدان عمل داده شود و دولت در برخی عرصه‌ها باید نقش کنترل و نظارت و سیاستگذاری را اعمال کند.

وی از همه خواستار عدم سیاست‌زدگی و کار کردن با انگیزه، با اعتقاد، با روحیه بسیجی، روحیه استکبارستیزی، تعبد و تکلیف‌مداری در همه عرصه‌ها شد.

ذوالنور بیان داشت: ما با روسیه جنگ نداریم چون با دین، نظام و سیاست‌های ایران کاری ندارد اما آمریکا به دنبال همسو کردن نظام ایران با خود است و اگر موفق نشود درصدد حذف آن بر می‌آید، آمریکا دنیا را ده می‌بیند و خود را کد خدا.

کارشناس مسایل سیاسی، شناسایی علایق جوانان را یکی از اهداف دشمن دانست و گفت: آمریکا با راه‌اندازی شبکه اینترنتی و ارتباطی خواسته‌های ایرانیان را تحلیل و بر اساس آن برنامه ریزی می‌کند، متاسفانه در داخل نیز عده‌ای به دنبال واکس زدن کفش دشمن هستند، دشمنی استکبار با نظام تمام شده یا استکبار ستیزی؟

ذوالنور با بیان اینکه فتنه 88 با حمایت نظام سلطه شکل گرفت، ابراز کرد: آمریکا با ایجاد جنگ روانی افکار خود را به گروه هدف تحمیل کرده و سعی در نابود کردن مشروعیت نظام دارد. دشمن کاری می‌کند که نظام از برخورد با قوه قهریه وحشت کند.

وی ادامه داد: دشمن با عملیات روانی روی احساسات افراد کار می‌کند تا گروه هدف کاری را که آنان می‌خواهند انجام دهند. آمریکا در غارت‌ها فعالیت دارد و هرکجا منفعتی ببیند مورد هجمه قرار می‌دهد.

با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب فعال هستند اما هنوز به ائتلاف عملی نرسیده‌اند، کارگزاران خود را پدرخوانده اصلاحات می‌دانند اما برخی اصلاح طلبان همچون عارف طیف هاشمی را قبول ندارند و معتقدند نباید تمام حیات سیاسی خود را به روحانی گره بزنند و تخم مرغ‌ها را در سبد دولت قرار دهند.

وی افزود: در زیر گروه‌های اصولگرایان نیز کندی‌ و تندی وجود دارد و هنوز هماهنگی کامل مشاهده نمی‌شود، البته خیال اصولگرایان از مجلس خبرگان رهبری راحت است و اصلاح طلبان بیشتر نگرانی دارند.

وی اذعان داشت: دعا کنید رئیس جمهوری بیاید که فکر و ذهنش پیروزی در دوم انتخابات نباشد و برای مردم، حل مشکلات اقتصادی و قربه الی الله کار کند تا بلکه بودجه ما وابسته به نفت نباشد.

 

استکبارستیزی در جامعه باید همیشه به صورت پویا باشد

سیدجواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: استکبارستیزی در جامعه باید همیشه بصورت پویا باشد.

وی گفت: زمینه مهم و اساسی 16 آذر،استکبار ستیزی است که باید همیشه پویا باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: تفکر امام (ره) در اذهان جامعه ، قبل از سال42 به صورت زایشی دربین مردم پخش شده بود واین آمادگی را ایجاد کرد که می توان در برابر استکبار ایستادگی کرد.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری نیز بعد از امام (ره) دنیا را تکان داد ونعمت بزرگی برای کشور وجهان اسلام می باشند.

انگجی گفت: بسیج نیز در بین آحاد مردم در دوران دفاع مقدس ،دوران بعد از جنگ و در عرصه های مختلف تفکری را ایجاد کرد که می‌توان و باید در برابر هجمه‌های دنیا ایستادگی کرد.

وی گفت: قشر روحانیت و دانشگاهی قشری تأثیرگذار  ومورد اعتماد جامعه می باشند وما باید دست در دست هم دانشگاه،شهر و کشوری آباد تر بسازیم وآینده ای درخشان برای جوانان و کشور رقم زنیم.

 در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید سعید چاوشی نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان  گفت: شهدا کسانی هستند که جرقه نشر علم را در دانشگاهها زدند وبا خون خود تعلیم و تربیت عالمانه را در دانشگاهها شروع ومارا رهنمون شدند.

مراسم ویژه روز دانشجو واستکبار ستیزی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز 16 آذرماه در سالن شهریار این دانشگاه برگزارشد.

منبع: فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی